ورود



اگر عضو نیستید از طریق دکمه زیر، ثبت نام کنید

ثبت



اخبار

تاریخ: 1402/08/03

شرکت پارت طب ارس

عضو هیات علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تبریز در میان دو درصد دانشمندان برتر جهان 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تبریز، دکتر آرش خاکی دانشیار تمام وقت گروه دامپزشکی این دانشگاه، بر اساس داده های منتشره توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه استنفورد آمریکا و با استناد به شاخص عملکرد پژوهشی ۲۰۲3 مستخرج از پایگاه اسکوپوس، ضمن قرار گرفتن در فهرست ۱۰۰ هزار دانشمند پر استناد جهان در تمامی رشته ها ،برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان یکی از دانشمندان ۲ درصد برتر دنیا شناسایی و معرفی شدند. دکتر حسین استادی رییس دانشگاه، با اشاره به موفقیت های دانشگاه در عرصه جهانی گفت: عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تبریز نقش پررنگ و قابل قبول را در میان دو درصد دانشمندان برتر جهان به خود اختصاص داده است که نشان دهنده ضریب نفوذ بالای دانشگاه در حوزه علوم سلامت دار

 مجصولات شرکت داروسازی پارت طب ارس با مدیریت جناب آقای دکتر خاکی از جمله کپسول گردوهیل ، شربت آندرولیو ،کپسول آندروهیل... در این شرکت(مزدیسنا سام نوش دارو) تولید می شود که باعث افتخار ماست.                          

بازدید: 116 بار

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید )
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت
کد تصویری را وارد کنید

عضویت در خبرنامه

آدرس شرکت

مشهد، شهرک صنعتی فاز یک تلاش شمالی ۸ شرکت مزدیسنا سام دارو

درباره شرکت

شرکت سام نوش دارو مزدیسنا تولید کننده اسانس ، عصاره، افشره ،اولئورزین و طعم دهنده های طبیعی گیاهی با کیفیت می باشدکه در سال 1390 گروهی از افراد متخصص با پشتوانه دو دهه تجربه موفق در امر فرآوری و تولید محصولات گیاهی اقدام به احداث واحد صنعتی مجهز در شهرک صنعتی توس مشهد نموده و تا سال 1394 به ساخت بهره برداری و تجهیز سالن های تولید همگام با تکنولوژی روز پرداختند.
ما مفتخریم که در واحد های تحقیق و توسعه، تولید، انبار، بازرگانی و لاجستیک همگی در حفظ بهبود و کیفیت محصولات که یکی از اهداف کلیدی شرکت است نقش داشته و اقدام به جلب رضایت مشتری می نماییم تا روابط تجاری خود را بر پایه اعتماد و با دیدگاه بلند مدت و همکاری مستمر ادامه دار سازیم.